Neredzēju ziņojumu. Bet tagad ir pienācis laiks rakstīt sīkāk.
Novembra sākumā sāka plūst spainis. Tik ļoti, ka zem maizes automāta parādījās peļķe.
Pārbaudot, atklājās, ka eļļas blīvslēgi bija pilnībā nolietojušies - saplēsti gar malām.
Interneta pētījums parādīja, ka labākais risinājums ir nomainīt eļļas blīves. Tie, kas bija viens pret vienu kā radinieki, neatradās Maskavā (šeit jums ir galvaspilsēta ...) un maksāja 350-400 rubļu gabalā, bet viņi ir divi. Maskavā bija daži pelēkie par cenu aptuveni 300 rubļu, bet tālu no manis - lai dotos uz otru pilsētas galu (vismaz divas stundas nogalināt).Rezultātā es Krimā atradu tieši tādus pašus (vismaz pēc fotoattēla) par 72 r - vismaz man kaut kāds ieguvums no šīs pievienošanās. Rezultātā 4 eļļas plombas + ekspedīcija + pasta vākšana (93 r - 20% !!!!) - visi maksāja 560 lpp. Tas viss ir tikpat lētāk, nekā pērkot šeit, it īpaši ņemot vērā to, ka nav ar kājām jādodas uz otru Maskavas galu, bet jāmaksā par transportu Ārēji, tas nav slikti - ne silikons (labākais variants - bet tomēr jums ir iet), fluoroplastika (kaitīgu vielu izdalīšanās, sildot vairāk nekā 300 grādus - ar rezervi).
Uzreiz es gribu brīdināt tos, kuri vēlas aizskriet uz automašīnu veikalu un meklēt tur līdzīgus - materiāli, no kuriem tiek izgatavoti eļļas blīvējumi motoriem utt., Patiešām iztur temperatūru un vairāk nekā 200 grādus (vidēji maizes automātam) , bet tie var izstarot daudz visādas nejaukas lietas - motoram ir vienalga, bet mums ir šī maize.
Tiem, kam var būt nepieciešams: dziedzera izmērs ir 8 * 19 * 8 (iekšējais diametrs * ārējais diametrs * augstums) - augstums var būt nedaudz zemāks vai lielāks, bet ap dziedzera apkārtmēru jābūt gredzenveida pusei , ir pat malas - tas nav piemērots šim modelim.
Kamēr devās eļļas blīvslēgi, es domāju, kā to visu salabot, ņemot vērā faktu, ka kausa rāmis ir piestiprināts pie kniedēm - urbt nav problēma, problēma ir atrast nerūsējošā tērauda skrūves ar konusu ... ( daži ražotāji domāja par to un nekavējoties izveidoja skrūves). Izrādījās, ka Moulinex ir līdzīgs modelis (spainis parasti ir viens pret vienu no fotoattēla, ar tām pašām kniedēm). Es to atradu šajā forumā, lai to salabotu, un sapratu, ka jūs varat riskēt uzstādīt eļļas blīves, pilnībā neizjaucot kausu.
Tātad pats process.
Uzmanīgi noņemiet fiksējošo gredzenu spaiņa apakšā uz vārpstas (tur, kur āķa ķepas atrodas ar pagriešanas mehānismu) - uzmanīgi, tās var aizlidot vai arī tās var saliekt). Mēs noņemam ķepas, zem tām ir vara paplāksnes (uz manas uz katras vārpstas ir trīs - es iesaku jums meklēt tās pašas, jo šīs ir nolietojušās un viss karājas uz vārpstas, tas ir iespējams auto veikalā - varš nav polimērs). Tagad vārpstu var uzvilkt uz augšu (tas ir vienīgais veids - zem dziedzera atrodas vēl viens fiksējošais gredzens, un zem tā ir plāna paplāksne, kas izgatavota no balta materiāla: arī fluoroplastiska?). Bet pirms vārpstas noņemšanas mēs izņemam vecos eļļas blīvējumus, īsti nerūpējoties par to stāvokli (viņi ir pārdzīvojuši savējos) - galvenais ir nevis sabojāt vārpstas un pašu spaini. Tiklīdz eļļas blīvējuma paliekas ir noņemtas, jūs varat droši noņemt vārpstu.
Tagad mums viss ir jādzēš. Mēs noņemam balto gredzenu, stiprinājuma gredzenu vidū nevar pieskarties. Es iztīrīju eļļas blīvējumu vietas ar biezu salveti, vienkārši iebāzot to nišā un pagriežot ar pirkstu, jūs varat paņemt audumu. Izvelciet caur vārpstas piedurknēm, pagriežot lupatu vai salveti. Dažreiz ir ieteicams tīrīt vārpstas ar smalku smilšpapīru, bet es to neriskēju: viss tik un tā tur brīvi ietilpst - kāpēc padarīt vārpstu vēl mazāku ... Es tikko to notīrīju ar mitru sūkli trauku mazgāšanai (mazgāšanas līdzeklis arī pilēja) un noslaucīja to ar drānu. Arī vara paplāksnes un bloķēšanas gredzenus noslauka ar sūkli un drānu.
Mēs skatāmies, kā stāv vārpstas uzmava - tai vajadzētu tikai nedaudz (mazāk par 1 mm) izvirzīties uz blīvējuma kastes nišā, ja tas ir vairāk, mēs mēģinām to izdzīt caur gala galviņu (diametrs kā uzmava): uzmanīgi! , lai nesalauztu rāmi vai saliektu spaini. Ja ir daudz izvirzījumu, būs grūti ievietot eļļas blīvējumu (tā ir personīga pieredze - uz mana spainīša tas bija vienreiz: viena bukse izvirzījās vairāk, otra mazāk).
Tagad nākamais solis ir montāža. Mēs uzlikām balto paplāksni atpakaļ uz vārpstas. Tālāk jums ir nepieciešama vara folija - es zemāk rakstīšu, kur to iegūt. Tas ir nepieciešams, lai kompensētu bukses nodilumu (jūs varat pasūtīt jaunu buksi, bet tie ir kaut kādi vara grafīti, un radinieki ir līdzīgi tēraudam - stiprāki, mazāk nodilumi). Nogrieziet gabalu, izmēģiniet to, lai tas vienā pagriezienā aptītu vārpstu, garums ir nedaudz garāks par vārpstu. Mēs to pieskrūvējam uz vārpstas daļas, kas ievietota uzmavā, un no apakšas saburziet to ap vārpstu - to ir vieglāk ievietot uzmavā, uzmanīgi ievietojiet to, lai netiktu iestrēdzis, un tagad mums jau ir vara uzmava galvenajā uzmavā - nodiluma kompensācija un labāka bīdīšana. Manā gadījumā vārpstas nedaudz šūpojas, bet pagaidām es apstājos pie šī varianta - tomēr ir nepieciešama termiska sprauga, un ir grūtāk vienmērīgi, nesalūstot ievietot pāris folijas pagriezienus.
Pievienots trešdien, 2016. gada 30. novembrī 11:41
Turpinājums.
Visgrūtākais ir ievietot eļļas blīves, nenoņemot spaiņa pamatni ...
Mums vajag kontaktligzdas galvu, kas ir nedaudz mazāka par dziedzera diametru, labāk ir uzlikt tādu, uz kura nav sprūdrata, bet parasts rokturis (piemēram, skrūvgriezis) - tas ir, 1/4 (mazs kvadrāts).
Ar eļļas blīvējumu vietām spaiņa malas iesmērējam ar saulespuķu eļļu (nedaudz ar vates tamponu). Mēs uzliekam eļļas blīvējumu uz vārpstas. Un tagad mēs mēģinām iespiest vismaz vienu tā malu nišā (tas ir ļoti grūti ar pirkstiem, pat man - es neesmu mazs, otrais varēja tikai ar kontaktligzdas galvas palīdzību). Tad pamazām pulksteņrādītāja kustības virzienā (vai pretēji pulksteņrādītāja virzienam - tas nav svarīgi) mēs iespiežam nišā dziedzera malu zem spaiņa malas, jūs varat nedaudz palīdzēt ar nelielu plakanu skrūvgriezi, bet uzmanīgi, lai nebūtu pārtraukums. Tiklīdz eļļas blīvējums ir uzlikts, mēs skatāmies, kas tas stāvētu nišas centrā, ja tas ietu uz sāniem (parasti uz pirmo pusi ievietoto pusi), tad mēs nedaudz piespiežam vārpstu pretējā virzienā, jūs varat mēģināt nedaudz pagriezt pašu eļļas blīvējumu - galu galā tam vajadzētu stāvēt gar ass asi.
Tagad no rāmja sāniem uzvelkam vara paplāksnes (pirms tam uz vārpstas uzleju nedaudz izsmidzināmu vara tauku (darba temperatūra manuprāt ir līdz 1000 grādiem), lai viss iekristu buksē). Pēc tam pēda ir nofiksēta ar izliektajām daļām uz augšu, uz kausa pusi. Mēs uzliekam fiksējošo gredzenu. Paskatieties, kas notika - ja viss nokarājas, paskatieties, cik daudz jums jāpievieno (es nesagatavoju vara paplāksnes, tāpēc es vienkārši paņēmu dažus vadus no savērpta vara kabeļa un izveidoju no tiem gredzenu, un pēc tam ievietoju tos starp diviem vara paplāksnes - virca, bet vismaz tādā veidā. Ja iepriekš sagatavots, gredzens ir tieši tik biezs, tad tas ir labi, ja nē, tad mēs lieko daļu noslīpējam uz rupja smilšpapīra vai vīles. Bet atcerieties, ka šeit ir nedaudz brīvības vajadzīgs - ne visu uzvilkt. Lai būtu vieglāk uzvilkt strīdīgu gredzenu, vārpsta spaiņa iekšpusē ir labāka nekā balstīt (stienis, dēļa gabals), pretējā gadījumā tā cenšas iegrimt iekšā.
Viss. Spainis ir gatavs!
Pievienots trešdien, 2016. gada 30. novembrī 11:52
Tā kā ūdens tecēja uz leju, es nolēmu demontēt pašu maizes ražotāju, lai notīrītu un ieeļotu pārnesumus.
Novēlots demontāžas ziņojums.
Mēs to noliekam otrādi. Mēs atskrūvējam skrūves ap perimetru (uzmanība: viena skrūve nav tāda pati kā pārējās, tā ir īsāka un lielāka diametra - tā atrodas labajā labajā stūrī (ja maizes automāts ir vērsts pret jums).
Tagad mēs to ievietojām normālā stāvoklī. Mēs atveram vāku. Mēs atskrūvējam skrūvi, kas tur sildelementa kāju no vāka eņģes sāniem (pretējā gadījumā nav ērti pārmeklēt visas skrūves ap kausa nišu). Pēc tam atskrūvējiet 2 skrūves katrā pusē, pārvietojot sildelementu tā, lai tas netraucētu skrūvgriezim nokļūt skrūves spraugā (uzmanīgi!). Jums nav nepieciešams savīt neko citu pie sienām! Šīs skrūves tur detaļas un netraucē demontāžu.
Viss. Visi stiprinājumi ir atskrūvēti. Uzmanīgi paceliet maizes automāta korpusu un pakāpeniski nolieciet to pa labi - jums vajadzētu būt daudz vietas, lai to visu ievietotu. Mēs pārliecināmies, ka vadi nesalauž dēli uz gultas.
Vai nu mēs skrūvējam dažas skrūves pa gultas perimetru, lai noņemtu plastmasas dibenu un piekļūtu pārnesumiem un lentei.
Vai arī mēs atskrūvējam trīs skrūves uz kausa nišas vāka, lai noņemtu motora pārsegu ar pašu motoru.
Plāni: kad spainis ir jālabo, joprojām iegādājieties M5 skrūves (apmēram 1,5 cm garas) ar konusveida galvu, un bukses var aizstāt ar adatas gultni, un ir iespējams sasmalcināt jaunas vārpstas.
Es ceru, ka ziņojums būs noderīgs
"Piezīme saimniecei": kā es sapratu, pirms remonta visu izpētīju, ir ārkārtīgi nevēlami mazgāt spaini, tikai lai atšķaidītu lieko koroziju (mēs mazgājām tikai 6 reizes visu 4 gadu laikā), nav arī vērts gatavot ievārījumus, utt., tad sīrups iekļūs spraugā un vai nu iestrēgs vārpstu, vai arī pēc sacietēšanas palielinās nodilums.
Pievienots trešdien, 2016. gada 30. novembrī 12:23
Tagad, kur iegūt vara foliju.
Uzmanību! Tas viss tiek darīts uz jūsu pašu risku un risku!
Labāk sagatavojiet aizsargbrilles un cimdus ar gumiju (es to neizmantoju - bet nesakiet, ka neesmu jūs brīdinājis!)
Visu vislabāk var izdarīt vannas istabā vai darbnīcā.
Mums ir nepieciešama parasta fotokameras, tālruņa utt. Izlādējusies baterija (tas pats, piesārņo vidi tikai tad, ja tā ir izpildījusi savu mērķi).
Mēs atveram plastmasas korpusu - tas viss ir vienāds, tas ir tikai apvalks, tērauda trauka iekšpusē.
Mēs atceramies, kur atradās termināļi. Atkāpušies no malas ar spailēm, kas ir mazākas par milimetru, mēs ar kaltu sagriežam konteineru pa perimetru. Noņemiet vāku vietā, kur atradās spailes. Ja akumulators nav ļoti pietūcis, tad, velkot kontaktus, izņemiet iekšpusi. Ja tas ir piepūsts un tie nekur nepazūd, tad mēs sagriežam trauku tālāk pa vienu no stūriem (uzmanīgi! Mēs nepārdarām iekšpusi!)
Mēs noņemam iekšpusi, noplēšam fiksējošās lentes gabalu un atritināmies - mums ir trīs lentes: varš, alumīnijs un izolācija. Mazgājiet varu zem tekoša ūdens (tas var svilpt - tas nav biedējoši).
Tagad mums ir vara folija amatniecībai.
Pārējais tiek vai nu aizvests uz apglabāšanas vietu, vai arī mēs paslēpjamies nomaļā stūrī (pēkšņi tas noderēs).
Galvenais ir nevis caurdurt tvertni - pat pilnīgi izlādētā akumulatorā var rasties īssavienojums un būs vismaz dūmi, maksimāli uguns
P.S. Emuāru autori un citi reklāmas tekstu autori, kuri zog ziņojumus savās vietnēs, lai jums būtu lētākā veikala maize visai dzīvei!