Sveiki! Ir pagājis ilgs laiks, kopš esmu šeit ...
Pirmajās rindās kapteinis Acīmredzamais vēlas pateikt, ka pilnīgs mūsu multivarkas analogs tagad izlaiž TEFAL.
Jā, šī ir jauna paaudze ar Bluetooth sīkrīkiem, taču Bluetooth klātbūtne vai trūkums neietekmē zupas garšu un jēra pleca gatavošanas laiku.
Tāpēc meklējiet internetā vārdu kombināciju "TEFAL Cook4me" - daudz receptes un video. Pat, KMK, vairāk nekā Mulinex laikos.
Otrkārt, pēc 4 gadu ikdienas lietošanas (griķi ar biezpienu no rīta darba nedēļas laikā ļoti veicina BZHU svara zaudēšanu atbalstošā līdzsvara ievērošanu, bet brīvdienās - visu veidu labumus, kuru dēļ nepieciešams uzturēt BZHU svara zaudēšanas līdzsvaru) kodētājs sāka neizdoties (sinonīms - valcoder; ko mēs vērpjam un ko mēs noklikšķinām uz "OK"). Tas izskatās šādi: jūs to pagriežat, un tas reaģē nomākts. Izlaiž klikšķus. Pacietība (sešos mēnešos ...) beidzot beidzās, un es izjaucu, iztīrīju, samontēju ierīci. Un tagad viss atkal darbojas "kā no veikala". Bet, protams, ieteicams kodētāju nevis notīrīt, bet gan nomainīt.Priekšmets maksā no 120 līdz 240 rubļiem (atkarībā no pārdevēja alkatības. Digi-Key vairumtirdzniecības cena 1,28 USD. "Pusotrs dolārs, Kārli! Pusotrs dolārs!").
Daļai nav marķējumu, bet, vērtējot pēc izskata, izmēriem un iekšējās struktūras, šo daļu izgatavoja BOURNS, kodētāja tips PEC12R-4120F-S0012
varat izmantot arī PEC12R-3120F-S0012.
Ja kodētājs sāk traucēt, labāk iepriekš nopirkt / pasūtīt jaunu. Kamēr jūsu pacietība beigsies, viņš vienkārši ieradīsies.
NENOKĀRTOTI piekļūt pogai caur mūsu ārvalstnieka "seju" - sudraba seja, priekšējais panelis un pogas poga tiek noņemta TIKAI no iekšpuses.
Fotoreportāžu [pagaidām] es nedarīšu, viss ir tikpat vienkāršs kā oranžs. Jebkura mājsaimniece, kurai ir lodāmurs (labāk par 40 vatiem), Phillips skrūvgriezis (Nr. 1, bet ir iespējams arī Nr. 2), pincetes, vates tamponi, zobu bakstāmais un nedaudz acetona, var diezgan tikt galā ar šo uzdevumu.
Tiek uzskatīts, ka lodāmurs ir aprīkots ar lodmetālu, plūsmu (RMA-223, LTI-120, SKF, sasmalcinātu kolofoniju, kas izšķīdināts spirtā, vai vienkārši kolofoniju - ir uzskaitīti dilstošā secībā pēc izvēles). Augsti tiek novērtēta pinuma klātbūtne detaļu lodēšanai no iespiedshēmas plates - tas ievērojami vienkāršos pogas noņemšanu tīrīšanai / nomaiņai. Būtu ļoti labi, ja būtu silikona smērviela kustīgu elektrisko kontaktu eļļošanai (jūs varat izsmidzināt. Nu, jūs katru pavasari un rudeni eļļojat gumijas blīves uz plastmasas logiem ar silikonu?), Vai arī tehnisko vazelīnu (bet WD-40 ir pilnīgi nepiemērots!, derēs kosmētiskais vazelīns ar smaržām ...).
PADOMS Nr. 1: Demontāžas laikā uzņemiet fotoattēlu (vismaz savā tālrunī). Gadījumā, ja jūs nejauši noņemat savienotāju (pat Nekrasovs rakstīja, ka mājsaimnieces krievu ciematos ir OGO-GO!) - jūs zināt, no kurienes viņš nāca un kur viņu vajadzētu pagriezt.
PADOMS Nr. 2: Paņemiet kaut ko līdzīgu paplātei ledus gabaliņu sasalšanai un ielieciet dažādos demontāžas posmos noņemtās skrūves šīs paplātes šūnās secībā no kreisās uz labo pusi, lai nesajauktu, kuru skrūvi pieskrūvēt. kur montāžas laikā.
3. PADOMS: Mājsaimniece vienmēr var izmantot mājas (vai pat savvaļas) īpašnieku darbam, apsolot kaut ko garšīgu no salabotā multivarkas. Glaimošana, šantāža un pat (it īpaši, ja mājsaimniece ir OGO-GO!) Labi ir arī tiešie draudi.
Atvienojiet strāvas vadu, noņemiet kondensāta uztvērēju, noņemiet trauku, aizveriet vāku.
Mēs uzklājam dvieli uz galda un uzliekam savu "citplanētieti" uz augšu.
Mēs atskrūvējam un izņemam vienu redzamu skrūvi; no skrūves sāniem mēs izliekamies un izvelkam režģa dibenu - tas ir elastīgs, mēs to vienkārši velkam "kārtīgi, bet stingri" - tas pats salieksies, kur tam jābūt.
Atskrūvējiet un noņemiet divas mazās skrūves, kas tur "silu" ar PCB.
Mēs atskrūvējam divas lielās skrūves, kas tur gumijas bukses, izvelkam tās kopā ar buksēm.
"Sile" ar iespiedshēmas plates var tikt izvilkta no zem korpusa malas līdz vidum un uz augšu.
Uz tāfeles ir trīs savienotāji; vienkārši atvienojiet lielo balto. Bet tas ir vieglāk - visi trīs. Tie ir ĻOTI izturīgi savienotāji (JST tips), un, ja uzstādīšanas laikā nebija rūpnīcas defektu, tos vienkārši nav reāli sabojāt, pat ja jūs vienkārši pavelciet vadus. Un mēs nepieskaramies trim barošanas vadiem (ziliem, sarkaniem un melniem) dēļa otrā malā, jo tie neko netraucē.
Pavelciet ķermeņa apakšdaļu par centimetru par pusotru vai diviem. Ir ērti atbalstīt īkšķus uz metāla dibena, un ar pārējiem pirkstiem pavelciet korpusa malas uz augšu.
Tagad jūs varat noņemt sudraba seju un izvilkt lentes kabeli ar lielu baltu savienotāju.
Multivarku noliekam malā.
Ielieciet sudraba seju uz dvieļa ar seju uz leju.
Mēs atskrūvējam un izņemam 7 skrūves, noņemam un noliekam malā turēto paneli.
Mēs fotografējam, izvelkam kabeļa kabeļus no korpusa spailēm, pārvietojam lielo savienotāju no tāfeles uz sāniem, noliekam kabeli malā.
Tajā pašā pusē mēs izvelkam mazo savienotāju.
Atskrūvējiet un noņemiet trīs skrūves, kas tur kontroliera korpusu.
Mēs noņemam plastmasas korpusu ar kontrolieri, izlaižot vadu kabeli, kas kaut kur iet uz leju, un savienotāju caurumā, no kura viņi reiz izkļuva. Mēs nolikām lietu ar kontrolieri malā.
Viegli izspiediet tweeter gumijas stiprinājumus ar pinceti no apakšas uz augšu (tas ir labāk nekā vilkt no augšas!). Čīkstošs karājas uz vadiem.
Atskrūvējiet un noņemiet divas skrūves, kas tur pogas dēli.
Viegli pavelciet dēli ar pogu, izvelkot vārpstu no pogas "OK".
TU TO IZDARĪJI!!! Dēlis ar pogu atrodas jūsu rokās.
Seju var nodot entuziasma pilniem ģimenes locekļiem lielākai mazgāšanai. Kamēr jūs lodējat, tas vienkārši izžūs. Tajā pašā laikā ieteicams uzmanīgi atkabināt aizbīdņus, atdalīt priekšējo paneli no sudraba korpusa (šajā gadījumā "OK" rokturis tiks atbrīvots tieši tāpat, bez piepūles kā bonuss) un noņemt "Atcelt" pogu.
Lodēt veco pogu. Caurumi PCB ir lieli; ja jūs netaupīsiet plūsmu, lodmetāls viegli savāks bizē, un poga burtiski izkritīs no dēļa. Ja kaut kas - meklējiet tīklā instrukcijas par pinuma lietošanu ("lodēšanas dakts, kā lietot").
Ja nav jaunas pogas, mēs izjaucam un notīriet veco:
- Ar acetonā iemērcētu vates tamponu nomazgājiet plūsmu no ķermeņa un pogas kontaktiem, lai nenotraipītu tā iekšpusi,
- Viegli salieciet 4 kājas, turot apakšējo daļu;
- Atdaliet apakšējo daļu;
- Mēs nedaudz noliecam elastīgos kontaktus "uz leju" pret noņemto korpusu. Mēs cieši iesaiņojam nedaudz vates uz zobu bakstāmais, samitrina to acetonā un noslaukiet kontakta lokus uz elastīgiem kontaktiem;
- elastīgos kontaktus mēs nedaudz noliecam līdz centram (VISPĀR MAZ, MAZ!), Lai to kontaktu loki sāk iet pa vēl nenolietotajiem fiksēto kontaktu rādiusiem;
- Tikai tad, ja no noņemtā korpusa ir nekustīga kontakta plāksne, ir jauna smērviela! nomainiet vate uz zobu bakstāmais, samitriniet to acetonā un noslaukiet stacionāro kontakta plāksni; Mēs iesaiņojam nedaudz svaigas vates uz zobu bakstāmais un uz fiksētajiem kontaktiem uzklājam ļoti plānu tauku slāni.
- Pieliek pogu, kā tas bija.
Mēs lodējam pogu dēlī.
Mēs izmazgājam dēli ar acetonu, lai noņemtu plūsmas atlikumus.
Mēs savācam "citplanētieti" demontāžas apgrieztā secībā. Uzstādot gumijas bukses, pievērsiet uzmanību - uz plastmasas ir dzega; šim izvirzījumam jāiekļaujas bukses padziļinājumā.
Defekta cēlonis: elastīgie kontakti sazāģēja caur fiksēto kontaktu pārklājumu līdz pamatnei (ja to nojauca, viņi redzēja, ka varš spīd šeit un tur). Tas nebūtu nekas, vara arī vada strāvu, bet sazāģētās malas, pagriežot rotējošo kodētāju, izraisa "atlēcienu". Atlekšana ir vairākas īslaicīgas kontaktu aizvēršanas / atvēršanas. Tas ir normāli; atlēciens vienmēr ir mehānisko kontaktu grupās. Bet tikai kontakta malā, atverot / aizverot. Kontroliera programma ir uzrakstīta, lai nomāktu (ignorētu) šo atlēcienu. Un ar nodilumu piepeši notiek nepārtraukti, ar jebkuru kontakta kustību. Un kontrolieris, ignorējot atlēcienu, ignorē arī kontakta malu - tas ir, tas neuztver noderīgo signālu. Starpsienas procesā es (un jūs, es ceru) pārsūtīju kontaktus uz nenolietotu vietu. Bet agrāk vai vēlāk tas arī nolietosies. Tātad poga kaut kad būs jāmaina. MEHĀNISKĀ NODILUMS. Vienkārši rūpnīcā uzstādītās pogas mazgāšana, tīrīšana un eļļošana nekad nedarbosies.
Manā multivarkā netika atrasti defekti, kas laika gaitā parasti izpaužas elektroniskajos blokos (sliežu oksidēšanās, pietūkuši elektrolītiskie kondensatori utt.). Neskatoties uz to, ka jau četrarpus gadus gandrīz katru vakaru tas ir aizkavējies no rīta.