Jautājumi un atbildes lietotājiem, kuri saskārās ar problēmām pirmajā saziņā ar Shteba spiediena katluMan nav uztura speciālista recepšu grāmatas. Kur es varu lejupielādēt?Lejupielādējiet grāmatu šeit
🔗Lejupielādējiet instrukcijas šeit
🔗Man nav garantijas talona. Ko darīt?Kā iegūt garantijas talonuJautājums: mans melnais vārsts ir vaļīgs, vai tā ir laulība?Atbilde: Nē, tas ir labi.
Jautājums: Man no zem vāka rodas tvaiki, kas man jādara?Atbilde: Pārbaudiet silikona gredzena piemērotību, pārliecinieties, ka tas ir vienmērīgi ievietots vāka turošajā gredzenā. Ja gredzens atrodas savā vietā, bet tvaiks turpina iznākt, tad noņemiet to un vāriet apmēram 10 minūtes, parasti pēc tam gredzens iegūst vēlamo izmēru un tvaika izeja apstājas. Pēc dažām gatavošanas reizēm tvaicēšana var arī apstāties.
Ja vārīšana nepalīdz, tad atgrieziet spiediena katlu veikalā.
Jautājums: Es saņemu tvaiku no aizvērtā melnā vārsta, vai tā ir laulība?Atbilde: Ja spiediena katls to darot palielina spiedienu, tad neliels kursors / svilpe ir pieņemama, un gatavojot to parasti nav problēmu. Iespējamais fenomena cēlonis ir brīvi pievilkts uzgrieznis vāka iekšpusē vai nobīdīta silikona blīve vārstā. Rīcība: No motora pārsega iekšpuses noņemiet metāla vārsta aizsargvāciņu. Atskrūvējiet uzgriezni, izjauciet vārstu, izlabojiet starpliku, samontējiet detaļas apgrieztā secībā un kārtīgi pievelciet uzgriezni. Pati montāžas un demontāžas procedūra ir vienkārša, un galvenā grūtība ir atcerēties detaļu montāžas secību.
Jautājums: Man nav atpakaļskaitīšanas taimera.Atbilde: Atskaite sākas pēc tam, kad spiediena katls sasniedz ražotāja iestatītos parametrus, piemēram, programmā "ROAST" taimeris sāk skaitīt pēc tam, kad temperatūra sasniedz 170 grādus. Pagaidiet, līdz sāksies atpakaļskaitīšana, un pēc tam pievienojiet ēdienu bļodā. Programmās ar spiedienu skaitīšana sākas pēc spiediena palielināšanas.
Jautājums: Es nopirku spiediena katlu, bet mans vāks ir vaļīgs (pretreakcija), vai tā ir laulība? Atbilde: tas nav defekts, pēc spiediena iestatīšanas vāks tiks droši nofiksēts.
Jautājums: vai vāku var mazgāt zem krāna?Atbilde: Jā, tas ir pieļaujams, jūs neko nesabojāsiet ar ūdeni. Pēc mazgāšanas pagrieziet vāku ap savu asi, lai ūdens varētu iztecēt no tehnoloģiskajām atverēm.
Jautājums: Kā tīrīt melno vārstu.Atbilde: Ir divas mazgāšanas iespējas atkarībā no piesārņojuma pakāpes - ar daļēju vai pilnīgu vārsta demontāžu. 1. Izmantojot nelielu spēku, velciet melno vārstu uz augšu un izskalojiet to zem ūdens straumes. 2. No vāciņa iekšpuses noņemiet aizsargvāciņu un pilnībā izjauciet vārstu. Noskalo un savāc.
J: Kur nopirkt rezerves silikona gredzenu un kuras nepiedegošās bļodas ir piemērotas?Atbilde: Dzimtā gredzeni jau tiek pārdoti. Piemērots arī no vienības un zīmola 6050
Bļodas der no spiediena katla Dex40 un no zīmola 6050
Jautājums: Kāpēc displejā temperatūra darbojas sildīšanas un vārīšanās režīmos? Personāls neuztur noteikto temperatūru?Atbilde: Štebas spiediena katls uztur temperatūru ar kļūdu + \ - 1 grāds.
Tika veikts temperatūras tests, kuru var apskatīt šajā saitē
Temperatūras pārbaude Displejā tiek rādīti temperatūras sensora rādījumi.
Tvaika režīmā izsmidzināšana tiek izvadīta no melnā vārsta. Tas ir normāli?Atbilde: Jā, kad vārsts ir atvērts, aerosols var lidot tvaika režīmā. Tas ir normāli.
Spiediena katls izstaro čīkstēšanu režīmos Cepšana, Tvaiks, Apkure un Vāra uz lēnas uguns. Vai tas ir normāli un ko tas nozīmē?Atbilde: cepšanas režīmā spiediena katls pīkst, kad tas sasniedz maksimālo temperatūru un sāk skaitīt.
Tvaika režīmā spiediena katls pīkst, kad melnais vārsts ir aizvērts. Tas ir normāli, jo tvaika režīmu paredzēts lietot bez spiediena, tiem, kuriem ir atvērts vārsts.
Uzkarsēšanas režīmā spiediena katls izdala čīkstēšanu, kad temperatūra pārsniedz 100 g un spiediena katls ir zem spiediena.
Vāra vārīšanās režīmā, kad spiediena katls ir zem spiediena, rodas čīkstoņa.
Kā izjaukt un salikt vārstuKā izjaukt spiediena katla Shteba vākuhttps://Mcooker-lvn.tomathouse.com/index.php@option=com_smf&Itemid=136&topic=278949.0Kā darbojas Steba katls
Es nolēmu pārbaudīt, vai Shteba (man ir DD1) ir iespējams cept režīmos ar spiedienu, bet bez vāka, tas ir, bez spiediena bļodā.
Principā Shteba labi cep, izmantojot parasto Cepšanas programmu, tur sildīšanas temperatūra ir aptuveni 170 grādi, taču bija jautājumi no lietotājiem, vai ir iespējama intensīvāka cepšana.
Tātad - pirmā pieredze.
Lai kontrolētu, vai sildelements ir ieslēgts un tam pienāk ~ 220 V spriegums, es atskrūvēju spiediena katla apakšdaļā esošo metāla vāku un savienoju parasto kvēlspuldzi kasetnē ar vadiem pie sildelementa spailēm. Tātad tas ir ļoti skaidri redzams - sildelements ir ieslēgts vai izslēgts. Personāls un bļoda bija istabas temperatūrā - es negatavoju ēdienu, neieslēdzu divas dienas. Lai kontrolētu temperatūru, es izmantoju Ali nopirkto termometru, piemēram, TP101:
Parasti kā ieteicams cept Stebē? Ielejiet eļļu traukā, ieslēdziet programmu Grauzdēšana un gaidiet iesildīšanās signālu - tad displejā sāksies atpakaļskaitīšana.
Tā arī izdarīju. Ielēju rūsu nerūsējošā tērauda traukā. eļļas, lai apklātu dibenu par 1 līdz 2 mm. Ieslēdzu programmu Kasha ar noklusējuma parametriem - 0,7b, 10 min.
Pēc programmas sākuma mana gaisma iedegās, sākās apkure. Pēc 4 minūtēm (to noteica virtuves elektroniskais taimeris, kas sākās tūlīt pēc programmas sākuma), eļļa traukā tika uzkarsēta līdz 180 * C, kas ir vairāk nekā Cepšanas režīmā, sildīšana turpinājās. Gluda(!) pēc 5 minūtēm noklikšķināja relejs, mana gaisma nodzisa, kas nozīmē, ka sildelements izslēdzās. Ekrāna augšējā līnijā nekas nedeg (tādā nozīmē, ka spiediena simboli ir 0,7b). Eļļas termometra temperatūra bija 216 * C, un temperatūra turpināja paaugstināties. Man nebija laika pamanīt, vai sākusies atpakaļskaitīšana, tik augsta temperatūra mani mulsināja. Es izslēdzu Putras režīmu un ieslēdzu niecības režīmu - pogu ar uzzīmētu termometru. Spuldze (un sildelements) uz vienu sekundi ieslēdzās un nodzisa. Augšējā līnijā es redzēju 220c - spiediena katlā tā ir ļoti augsta temperatūra; iekšpusē gadījumā siltuma drošinātāji ir uzstādīti darbam 142 * C temperatūrā. Tāpēc es ātri izņēmu bļodu ar karstu eļļu un ievietoju rezerves teflona bļodu Shteba ķermenī, ielēju nedaudz ūdens, lai pēc iespējas ātrāk atdzesētu sildelementu.
Kāds secinājums izriet no pirmās pieredzes ...
Acīmredzot izstrādātāji ievietoja programmu algoritmu ar spiedienu nepārtrauktu piecu minūšu sildelementa sildīšanu bez vadības no iebūvētā siltuma sensora. Mērķis ir pēc iespējas ātrāk iegūt spiedienu, taču šim nolūkam ir nepieciešams, lai bļodā būtu ūdens, kas pārvēršas par tvaiku un slēgtu vāku ar slēgtu vārstu. Ja pēc 5 minūtēm siltuma sensors nosaka kritiski augstu temperatūru, sildelements izslēdzas.
Otrā pieredze.
Spiediena katls ir auksts. Arī sviesta bļoda līdz istabas temperatūrai.
Tagad paņēmu trīs mazus kartupeļus, nomizotus un sagrieztus kubiņos. Pēc noklusējuma iespējota biezputra, 0,7b 10 min. Negaidīju iesildīšanos, bļodā ieliku kartupeļus, praktiski vienā kārtā bļodas apakšā. Tagad temperatūra tik ātri nepaaugstinājās, tas ir saprotams. Tāpat kā jebkurš ēdiens, katlā ir mitrums, tas ir, ūdens, kas ir laba trauka un sildelementa siltuma izlietne. Viņš sāka mērīt temperatūru, kad kartupeļi sāka sprakšķēt eļļā.Pēc trim minūtēm (uz atsevišķa taimera) eļļa starp kartupeļu šķēlītēm uzrādīja 110 * C, pēc 4 un pēc 5 minūtēm - aptuveni 120 * C, un - lūk, sildelements pēc 5 minūtēm neizslēdzās , bet turpināja nepārtraukti iesildīties, mana gaisma bija ieslēgta! Un jo rožaināki kļuva kartupeļi, jo vairāk eļļa bļodā sakarsa. Ir skaidrs, ka ūdens no kartupeļiem tika iztvaicēts. Un sildelements turpināja sildīt un sildīt ...
Rezultātā tieši pēc 14 minūtēm kartupeļi ieguva ruddy un ļoti ēstgribu izskatu, tad tie vienkārši sadedzināja. Izslēdza to. Termometra rādījums bija 186 * C, un, ieslēdzot to nomākt, displejā redzēja 190 * C. Sildelements nepārtraukti sildīja. Augšējā līnijā nekas netika izgaismots. Apakšējā līnijā viņi skumji mirdzēja pie 0:10 ...
Secinājums no otrā eksperimenta.
Ja ēdiens ir bļodā, sildelementa sildīšana, kad programma darbojas ar spiedienu (un ar atvērtu vāku), nav tik kritiska, jo iztvaicētais ūdens aiznes siltumu, nodrošinot siltuma noņemšanu. Spiediena katls vienkārši darbojas kā 900 W elektriskais deglis. Cepšana ir pilnīgi iespējama. Beigās temperatūra ir vēl augstāka nekā Cepšanas režīmā.
Trešā pieredze.
Kam domāts spiediena sensors? Tas atrodas spiediena katla apakšā, un es to jau esmu parādījis.
Viņš atkal gaidīja, kamēr bļoda un Šteba atdzisīs.
Es paņemu tukšu nerūsējošā tērauda trauku. Viņš uzlika vāku, bet noņēma vārstu. Metāla vāciņš apakšā ir atskrūvēts. Viņš nolieca Štebu atpakaļ apmēram 45 grādu leņķī, balstījās pret sienu. Pēc noklusējuma ieslēdzu putras režīmu.
Negaidot, kamēr kaut kas tur sakarst, es atveru kontaktu ar skrūvgriezi, kas paslīdējis zem spiediena sensora plāksnes. Relejs nekavējoties noklikšķina, sildelements un tam pievienotā lampa izslēdzas. Displeja augšējā rindā iedegas 0.7b un sākas atpakaļskaitīšana! To var redzēt no tā, kā resnās zarnas mirkšķināja 0:10 un mirgo gaismas diode blakus pogai Kasha. Turklāt kontakta atjaunošana atkal ieslēdz sildelementu, un, atverot spiediena sensora kontaktu, tiek izslēgts sildelements.
Pats sildelements tiek ieslēgts, izmantojot barošanas plates starpposma releju, taču šo releju kontrolē mikrokontrolleris, tieši viņš analizē sensora kontakta stāvokli. Ņemsim vērā, ka temperatūra šajā eksperimentā pie siltuma sensora bija tālu no temperatūras, kas būtu ar pārkarsētu tvaiku ar spiedienu 0,7b, nevis 115 * С! Ieslēgts Izslēgts Tas nekādā veidā neietekmēja sildelementu.
Secinājums no trešā eksperimenta. Izmantojot spiediena sensoru (režīmos ar spiedienu 0,7b), tiek kontrolēta sildelementa sildīšana, tas ir, tas tiek ieslēgts / izslēgts, lai uzturētu standarta spiedienu traukā. Tas tiek nodrošināts mehāniski - kad spiediens tiek ierakstīts, silikona blīvgredzens izplešas kā ķīlis starp vāku un korpusu, bļoda nospiež sildelementu un tie burtiski milimetru vai nedaudz vairāk pārvietojas uz leju attiecībā pret ķermeni . Tad kontakts, kas ir mehāniski savienots ar sildelementu, atveras, un tas noved pie sildelementa atvienošanas. Nedaudz atdzisis, spiediens traukā nedaudz samazinās, kontakts tiek atjaunots un sildelementa apkure ieslēdzas.
Ceturtā pieredze.
Izslēgtajā spiediena katlā es ievietoju kartona kastīti zem sensora kontakta - es atvēru kontaktu. Ieslēdzu spiediena katlu tīklā - uz tablo, kā jau paredzēts, līnijas. Bet jebkura režīma ieslēgšana vispār nedarbojas. Pogas nekādā veidā nereaģē.
Parasti citos citu ražotāju spiediena katlos, kad pazūd spiediena sensora kontakts, displejā tiek parādīts kļūdas signāls E4. Štebai tāda nav. Režīmi vienkārši neieslēdzas.
P.S.
Ja kas - man ir 2012. gada Steba DD1 Eco, kā es sapratu no uzlīmes apakšā (ir tādi skaitļi: 9-12 / 2012)